Thursday, October 09, 2014

ERICA LAROS CD PROJECT

Enige tijd geleden kreeg ik de eervolle uitnodiging om aan een nieuw CD project ("Koffers") mee te werken, als studiomuzikant van zangeres Erica Laros. Zij is een uiterst talentvolle vocaliste en ik denk zelfs een van de beste die we in Nederland kennen. Het repertoire bestaat uit een mix van stijlen, waaronder : singer-songwriter, swing, country en ballads. Mijn taak bestond uit het inspelen van een aantal songs op elektrische- en akoestische gitaren. Onder de supervisie van producer Ted Valk en samen met een aantal bijzondere muzikanten ontstond er een prachtig eindresultaat. Op zaterdag 11 oktober zal er in een theater in Hazerswoude een CD-presentatie van "Koffers" worden gehouden, waarbij de volledige studioband (9 muzikanten) op het podium meespeelt met Erica. Persoonlijk vind ik dat erg leuk om te doen, naast mijn 'normale' solo (gitaar) optredens. Ik wens Erica Laros  dan ook veel succes in de toekomst met haar nieuwe CD en haar verdere carriere op het podium. Hou deze naam in de gaten .......... !!

Groet,
Gijs Lemmen